HTML

The good die young

mitörtént ma velem, mert mindig elfelejtem. az okostóninak, aki a blog-címet kritizálja: én má öreg vagyok, azt mégis élek, dögöjjé meg.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Fos délután

2011.01.21. 19:00 balu_a_medve

 6-kor vagy 8-kor

8-kor felkeltem, azt hittem, Magdi már rég lelépett. Otthon volt. Azt állítja, hogy beteg, vagy az lesz, nem volt ereje elmenni. Remélem, tényleg így van, nem miattam nem tudott felkelni.

10-re megyek Ágihoz a subtitling papírjainak aláírása miatt, addig még van egy csomó időm. Lezuhanyoztunk, megbeszéltük, hogy délután találkozunk a kulcs miatt (az esti szarakodás ráébresztett minket a probléma súlyára). Elmentem a Törökvész úti pékségbe kajálni, utána tettem egy kört a céges iroda felé. Gondoltam, ciki lesz, ha pont kint cigizik, hábazmeg pont kint cigizett. Szerintem nem látott, de felém nézett, Margit is vele volt.

Ági már ott volt, elbeszélgettünk, tudja, hogy mi a helyzet, kissé zavarba is volt, mert elkezdte mondani, hogy honnan, aztán rájött, hogy kiadja ezzel a forrást (magyarán nem Edit volt, haha, szerintem Erika mondta Ferinek, az meg neki), valamit mormogott :)

Beszélgettünk a helyzetről, közben aláírtam a papírokat, mára ígérte az e-doksit (update: nem jött meg), hasonlóan látja a helyzetet, mint a többség, szerinte is Edit omlott össze. Kár, hogy én nem így látom. Tudom, hogy egy ambíciótlan fasz vagyok. Áginak sem tett jót a válság, minden állandó ügyfele lelépett(!). De nem tűnt elkeseredettnek.

Az iskoláról is beszéltünk, én nagyon sajnálom, hogy Leif abba az osztályba került, meglátjuk, mi lesz. Szerintem nagy a gáz.

Faszfejek

Mentem az NBC-be, volt sok dolgom, Edit hívott, hogy mikor megyek, 4-et mondtam, az a biztonságos. f4-kor elindultam, még lett volna egy csomó dolgom, kedvem kevésbé. Egy faszfej összevitatkozott velem az úton. Elévágtam, ez volt a vád. Tényleg elévágtam, bár szerintem túldramatizálta. Mellesleg ő is elévágott pár embernek. Nem halt bele. "Üldözni" kezdett, én leszartam. Egy fekete SUV-val volt, típusa ismeretlen. Mellémért, integetett, a felesége is, ordibáltak. Én csak legyintettem feléjük, mentem tovább. 

A pirosnál leállt, kiszállt, a felesége is. Egy kigyúrt "veszélyes" ember volt. Odajött a kocsihoz (a felesége is... már unalmas), ordibálni kezdett. Mikor viszonylag közel volt, gázt adtam, és továbbgurultam 10 métert, haha, hülyefasz, veled nem vitatkozom. Régi megfigyelés, hogy a kb. 1 tonnás személyautó (de még a 500 kg-s Polski Fiat is) sokkal erősebb, mint a legkigyúrtabb kretén, bion! Öröm nézni, ahogy félreugrálnak!

Jött utánam gyalog (a felesége is), mutattam a telefonomat, hogy hívom a rendőrséget. Ez lecsillapította. Rájött, hogy bajba kerülhet (a felesége is). Ez a legelszántabb keménycsávót is lecsillapítja. Már régebben megfogadtam, hogy ettől a típustól nem fogok félni. A rendszámát azért megjegyeztem. Apropó, a rendőrség nem vette fel, valszeg tőlük megdögölhet az ember.

Mellesleg nem is kell félni az ilyen faszfejektől, az igazi hatalmuk ugyanis az, hogy félnek tőlük. Mit csinálhatnak? Lehet sorolni, megverhet, megverethet, de ahhoz azért valszeg ő kismiska, ráadásul a dolognak nyoma van már most (vagy azt hiszi). Az elszánt ellenállással ezek sem tudnak kezdeni semmit.

Kulcs és fos

Magdi adott egy kulcsot, utána mentem is Edithez. Géza még ott volt, nagy kár, szerintem mindkettőnket zavart. Asszem Editnél megmaradt a zavar, elkezdte ugyan csinálni a dolgot, de aztán "belelovalta" magát az ő csendes módján a kurrrrvarosszkedvbe, közölte, hogy semmihez sincs kedve. Nekem még volt dolgom, csinálgattam, fel kellett hívni Paulinát is. 

Na, ekkor már szólt is, hogy ha még dolgom van, miért jöttem. Bazmeg, hányszor volt már olyan, hogy rá kellett várni, mert neki még pont 10 perc hiányzott! És ez a 10p általában 45 lett. Itt már teljes volt a rosszkedv a részéről, megjegyezte, hogy most már "úgyis megszabadultunk egymástól". Kurva anyját. Asszem nem ezt mondta, legközelebb felveszem magnóra.

Titkos reményem, hogy esetleg normálisan beszélünk majd egymással, elszállt. Másik titkos reményem, hogy sunyi módon kiderítem, miben sántikál az utóbbi időben, na az is elszállt, ahhoz a gépe és a mobilja kell. Szerintem fasz vagyok, hogy ezen rágódok, nem kéne törődni ezzel, sokkal könnyebb lenne. Ez a sunyiság sohasem tetszett bennem.

Közölte, hogy fáradt, ehhez most nincs kedve, és ő hazamegy, és különben is, egész héten fáj a feje. Nem hiszem, hogy szépített a dolgon. Sajnos ha ezt normálisan mondja, talán én magam küldöm haza, de ott volt az a "nem visellek el" vagy "gyűlöllek" a háttérben, bazmeg. Végül látványosan eldöngetett. Mindez kb. 5-kor volt.

Ja, Edit indulás előtt azért megvágott némi pénzzel :) Nagyon hamar elkezdik ezt a nők. Róla sohasem gondoltam volna, hogy ilyen lenne, de ezek szerint ő is képes a változásra, pedig egy kialakult jellemnek hittem. 100 eFt az abortusz. Mondta, hogy kb. 150-re jön ki az egész, mert 20e volt a vizsgálat, és még 30 az, hogy leszedessen egy szemölcsöt a lábáról (asszem konkrétan a puncija mellettit akarja). Persze rájött, hogy a plasztikázást nem nagyon varhatja a nyakamba. Mindegy, adtam neki 130-at.

Kiderült az is, hogy 55 eFt volt a fűtésszerelés, nem 30 (annyit már adtam neki). Kérte a difit. Szó nélkül odaadtam, pedig nem állok fényesen én sem. Igazából a különbséget bevállalhatta volna, tudom, hogy van némi pénze, és anno adtam már neki egy 20-ast kajára is. Az is igaz, hogy a lakbérből ezt levonhatom, visszakapom :) dehát kb. 20 nap múlva...

Utóvédharc

 

Hátbazmeg, indulása után ott álltam megkövülten. Egész egyszerűen semmihez sem volt kedvem. Semmihez. Érdekes megfigyelés, hogy a személyes találkozásaink nagyon szarul sikerülnek, telefonon viszont jól el tudunk beszélgetni. Nem tudom, mi lehet az oka ennek. Az is érdekes, hogy ilyen erős érzelmeket váltok ki benne (bár negatív irányban), pedig inkább közömbösnek kellene lennie. Ez talán jó jel, egy -1-es szorzás könnyen jöhet. El tudom képzelni, hogy valamikor (nem a közeljövőben) "átszakad a gát", és egy tök jót dumálunk. Most egyébként ő mondta azt, amit én is gondoltam, hogy egy jó ideig ne is találkozzunk.

Végül felhívtam Adrit, megbeszéltük, hogy 9 körül találkozunk. Kérdezte, mit akarok, rávágtam, hogy dumálni, és most tényleg azt szeretném, bár nem kéne nagyon kényszerítenie, hogy megbasszam. 

 

Aztán felhívtam Gézát, picit beszélgettünk, holnap biliárdozni megyünk, vagy legalább is remélem.

Utána elkezdtem írni ezt a szart. És most itt vagyok. Gondoltam, f8 körül lenézek a Bambiba, hátha ott van, de szerintem most nem oda megy. Holnap este a gyerekeket a Nagypapához kell vinnem, kíváncsi leszek, hogy akkor megy-e szórakozni. Szerintem nem. Nem egy abortusz és pinaplasztika után, bár a fasztuggya, mindig is erős volt. De igazából nem ezen kéne gondolkodnom. Le kéne szarnom. Nem pedig sunyin kémkedni utána, bár most arra készülök bazmeg. 

Fel fogom hívni Bandit azért.

Update: most hívott Ati, hogy fizessem a teniszt :) a lóvém persze kell, a faszom meg nem?

komment

süti beállítások módosítása