HTML

The good die young

mitörtént ma velem, mert mindig elfelejtem. az okostóninak, aki a blog-címet kritizálja: én má öreg vagyok, azt mégis élek, dögöjjé meg.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Oviról és faszfejekről lesz szó

2011.01.20. 11:10 balu_a_medve

Newsbreak: reggellel indult a nap

Hőstett: 7 előtt keltem magamtól. Margit hangosan nézte a hiradót. Talán egy finom jelzés, hogy keljünk fel? Közölte, hogy siet, úgyhogy kapjuk má össze magunkat (nincs kulcsom). Kevikét is sikerült felkeltenem. Nem akar oviba menni. Hát ezt nem tudtam. Zolihoz akar menni. Nem fog. Megsajnáltam nagyon.

Az óvónővel elbeszélgettem, aszongya: Kevin mostanában nagyon-nagyon meg van zuhanva. Kérdésemre pontosított: mostanában=január. Nincs az a vidámság, mint régen, továbbá a barna gatyát Nagypapa keverte el.

Könnyes búcsú Kevitől, be az NBC-be. Józseffel beszéltem az áfa miatt, sajnos a Margit-féle számla decemberi áfás. József erősködik, hogy ezt beszéljem meg Edittel, ő jogilag két tűz között áll, mindketten ügyvezetők és tulajdonosok vagyunk. Na, ezt a kört most kihagytam volna. Őszintén: félek.

Felhívtam, hisztizik, de felfogta, hogy ez most így van, és kész, ráadásul kényszerhelyzet van, szarul állunk pénzügyileg. Persze jön a duma, hogy milyen kurva jó, hogy szétválasztjuk a cégeket, mert akkor ilyen több nem lesz. Vicces, mert eddig sem volt. Aki csinált ilyet, az pont ő volt, és még el sem rendezte utána az adót. Részben azért is tartunk itt.

Részben meg azért, mert a többi bevétellel nem kezdtünk semmit. Azaz miatta. Természetesen most igazságtalan vagyok. És a régi cégben bent is maradok.

Elkeseredett fasz

Visszaolvasva egy elkeseredett fasznak érzem magam, asszem azért, mert egy elkeseredett fasz vagyok. Edit nem egy szörnyeteg, okos, régebben kifejezetten normális volt, mostanában nagyon-nagyon megzuhant, a cég ügyei, és asszem a terhesség miatt, minden nyomasztja. A menekülései (tévézés, az én kirúgásom, mostanában színház??? pedig utálta régebben) a felejtést szolgálják, de saját példából tudom, hogy ez nehéz.

Cél, hogy egy önelégült balfasz legyek, nekik nagyon könnyű. De ezért meg kell dolgoznom.

Bia reloaded

Kíváncsi voltam, hogy érthette félre az állásajánlatot. Aszongya: titkárságvezetőt mondtak, és titkárnő lett. Nahát. Tényleg lúzer. Kérdeztem, h nem tudna-e visszamenni a régi helyére, ahol könyvelő volt, de nem akar 50 céget könyvelni. Biztos ő kapta az aprószart. Most állásajánlatokat néz, mondott valami nevet, ahova megy, de nem főkönyvelő lesz, illetve nem ez a célja(?).

Voltam sorsolni Szergejnél, a közjegyzőnél. Picit beszélgettünk, már nem nagyon emlékszem, hogy miről. Gáz, mi? El sem tudok beszélgetni valakivel (vagy talán pont arról van szó, hogy mégis?). Azt biztosan mondta, hogy lesz helyettese márciustól(?). Valami megragadt. Bár talán pont az az igazi beszélgetés, ami nem szól semmiről, és mégis dumálunk.

Szenvedtem a GWT-STS-sel, meg a Sprint Roo-val. Kerestem valami fogyasztható tut-ot, de ijedten vettem észre, hogy másoknak sem sikerült fogyasztható példát találni! Na, azt határoztam el, végigcsinálok valamilyen példát a GWT MVP-vel kapcsolatban, úgy, hogy a Roo be van kapcsolva, és megnézzük, mi sül ki belőle. Ezzel kurvára ment az idő... Ahelyett, hogy dolgoztam volna. Zoli mondta is, hogy az alap GWT kurvára elég lenne. Lehet, hogy igaza van, adok ennek egy hétvégét.

Igazság szerint nincs miről írnom... Hoppá, mégis, felhívtam Adrit:

- Szia! Szeretnék veled találkozni, de nem a masszázs miatt - (és itt mondtam valami frappánsat, de a faszom sem emlékszik rá, pedig kéne!)

- Öööö... Ma este koncertre megyek (részletek)

- Holnap este?

- Hát (elkezdi sorolni, hogy milyen dolga van, kiderül, hogy délután ér rá és aztán csak este, f6-tól masszázsa van)

- Legyen este, 5-kor hívlak, akkor még talán nem vagy részeg az ezotériától

- (nevetett?) Hát igen, akkor még nem.

Az volt a legjobb, hogy egyáltalán nem csodálkozott vagy szabadkozott vagy okoskodott. 36(?) éves, már "van benne kilométer", asszem nehéz meglepni. Nem is fogom.

Popcsekkel volt egy találkozóm 6-kor, próbáltam is elindulni időben, bár valami dolgom volt, ha megölnek, sem emlékszem...

Egy összeomlott, majd felépült ember

Végül f7-re értem a megbeszélt helyre, a Bécsi úti Stop Shop alján lévő kávézóba. Beugrott, hogy egyszer már voltam itt, igen régen, asszem még Edittel(?) és talán velünk volt Tomek is. Hát az tényleg kurva régen lehetett.

Ott volt Péter, már várt, nem tűnt idegesnek, hogy késtem egy fórát. A hivatalos ürügy a találkozóra a katalógusok átadása volt, de hát az kb. 2 perc, nyilván dumálni akar, és én is. Sokmindenről beszélgettünk, újra elmondta, most részletesebben, hogy hogy ment tönkre anyagilag. BMW-je volt, a bmw-s petinek hívták, és egy nap egy fekete VW Polo-val ment be. Kérdezték tőle, összement a mosásban? Kurva vicces.

Mostanára már összeszedte magát, elintézte a válását is a feleségével, próbál élni, bár pár dolog akadályozza, leginkább az a faszsága, hogy nem vállalja fel Margitot. Pedig mindketten odavannak a másikért, van közös gyerek is... Amiket problémaként felhozott, az a külső szemlélőnek (gyk. nekem) elképesztő piszlicsáré faszságnak tűnt, kb. hogy néha Margit nem köszön. Ja, Péter még a szüleinek sem mondta el, sem a gyerekeinek. Attól fél, hogy lelki törésük lesz. Mekkora fasz! Én azért megbecsülném ezt a csajt. Ő is megbecsüli a maga kissé nehézkes módján.

A bátyja véletlenül jött rá, ti. az ő felesége megtalálta a képeket a gyerekről a neten, le sem lehet tagadni... Úgy berúgtak, hogy a garázsból 3/4 óra alatt ért fel az emeletre. A bátyja asszem 1 órán keresztül ment haza, a szomszédos ajtóig. Róka stb.

Kérdeztem tőle, hogy miért tartott ki a Margit mellett. Aszongya: ő tartott ki mellette, hiába mondta neki, hogy valszeg rossz vásárt csinál. Hát, nem lennék Margit. Most mindketten szenvednek. Szóba hozta a párterápiát, megadtam a párterápiás pszichiáter telefonszámát, és őszintén drukkolok, hogy sikerüljön nekik. Azt tanácsoltam, h 2-2 alkalommal egyedül menjenek el.

De úgy érzem, hogy most tényleg összeszedte magát. Egyébént feliratkozott társkereső oldalakra, felszedett pár nőt, akiket aztán még tavaly leépített. Margit meg ne tudja. Őt is szívesen meghúznám. A 35-40 éves korosztályra bukik, én is. MILF, a legtutibb. Kár, hogy Edittel így alakult, már megvan az a szép MILF segge... Holnap találkozunk, talán most tudnánk beszélgetni egy picit. Faszért reménykedem.

Péter úgy látja, ahogy a nagy többség, Edit megtett engem bűnbaknak egy olyan problémahalmazzal kapcsolatban, ami jórészt független tőlem (és tőle is). Szerintem sajnos nem ilyen egyszerű, én magam is hibás vagyok, ő is, és az utóbbi idők szarságait ő nagyon rosszul éli meg.

Beszéltünk még sok dologról, pl. a pincérnőkről is (mindkettő jól nézett ki), és bazmeg Péter tök jól elbeszélgetett velük a semmiről. Hogy irigyeltem! Úgy éreztem magam, mint a szégyelt vidéki rokon :)

Minuteman

Utána elzúgtam Minuteman-ékhoz, mert holnap ők fogják adásba rakni a cuccot, és még meg kell tanítanom nekik. A halál faszán laknak. Elindultam az Árpád hídon át, és közben felhívtam Editet, hogy beszéljek a gyerekekkel (mindig 8 és 9 között hívom, inkább azért, h vele beszéljek, tudom, faszság). Nem vette fel, de kicsit később felhívott, és tök jól, normálisan beszélgettünk, elmondtam a Péterrel kapcsolatos dolgokat. Egy csomót kérdezett, miközben én Zuglóban bolyongtam. Beszéltem Kevivel is. 

Végül elkeveredtem Paulináékhoz, alig lehetett megtalálni. Egy olyan téren laknak, ami valójában egy utca, egy olyan házban, ami nem is ott van, és még a házszám sincs kiírva. Kb. nyomorognak, sajnáltam őket. Most majd kapnak normálisabb pénzt :) Minuteman otthon is nyomta, biztosan gyakorolt. Elhivatott. Irigyeltem.

Hivtam Magdit, nagyon sírt, hogy neki korán kell lefeküdnie, és mivel nincs kulcsom, nem tudom, hogy jutok be... 10 perc alatt hazaértem Palotáról! Hajtottam mint az állat, élveztem is. Nem tűnt dühösnek. 6-kor kell kelnie, meglátjuk, mi lesz.

 

komment

süti beállítások módosítása