HTML

The good die young

mitörtént ma velem, mert mindig elfelejtem. az okostóninak, aki a blog-címet kritizálja: én má öreg vagyok, azt mégis élek, dögöjjé meg.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A hárombetűsök: OTP és GWT

2011.01.19. 10:43 balu_a_medve

  

Kreativitási díj az OTP-nek

Reggel 9 előtt sikerült felkelnem, rekord az utóbbi időben.

Eltámolyogtam a bankba, ugyanis mostanra már meg kellett érkeznie a kártyáimnak. Hát megérkeztek, Töhötöm, kedvenc bankosom, furcsa mosolyával mutatta az új cégest, ahol a nevem helyett sikerült a hosszú cégnevet berakni rövidítve: Áfacsaló2004 Szolg.kft. Gratulálok!

Némi tanakodás után rendeltem egy dombornyomottat, és úgy döntöttünk, hogy ezt a kártyát megtartom, kuriózum.

Innen már szar

Asszem innentől ellaposodott a nap, betámolyogtam a cégbe, és a GWT szarságait olvastam, belegabalyodtam, majdnem megőrültem stb.

A mélypont talán Bianka volt (anya Nr 1), felhívott, hogy miért utaltam kevesebbet. Azért, mert nincs több, nem poénból csinálom, de ezt ő a maga őrlődő módján élte meg és kérte számon rajtam. Na jó, bevallom, hogy poénból csináltam. Alig birtam lerázni. Meg kell értenie, hogy ő lóvét többet nem lát.

Kérdeztem tőle, hogy milyen a melója, kiderült, hogy lelépett, egy minisztériumban dolgozik a nyártól, pontosabban a kormányváltástól. A régi melóját nem szerette, mert már adótanácsadó, és monotonnak érezte, nyilván kontíroznia kellett. Egyszer mentem be a munkahelyére, a cég egy emeletet foglalt el egy jobb irodaházban. Elegáns, jól öltözött emberek flangáltak mindenhol. Aztán előrejött Bia, természetesen hátúlról, az emelet B. részéről, szarul öltözve. Oda zárhatják azokat, akik jobb, ha nem találkoznak a vendégekkel.

Általános benyomásom (Bia egy tőzsgyökeres lúzer) nem változott most sem. Most is mondta, hogy hívták a minisztériumba, nyilván a régi kapcsolatain keresztül. Gondoltam, megy a tutiba. Csak később derült ki, hogy félreértette az állásajánlatot, és most ez is szar. Hihetetlen, hogy a picsába lehet egy ilyet félreérteni?!

Egyébként most csökkentettem a tartásdíjakat 25%-kal, részben azért, hogy Editet (anya Nr 3-4) szivassam, ha majd eljön az ideje.

Később eldöngettem Kevikéért. Az otthonédesotthon most nem fogott meg annyira. Azért körülnéztem, hogy távollétemben mit ügyködtek, de nem találtam semmi érdekeset.

Aztán el a bátyámhoz (meglepően kis forgalom volt). Őt vágtam meg némi pénzre, hálisten volt neki. Kell Editnek az abortuszhoz. Kevinnek mákja volt, ő megúszta.

Titkos reményem volt, hogy nála megkajálhatunk, de közölték, hogy üldözi őket a rendőrség egy ajánlott levél alakjában, el kell menniük a postára. És úgy tettek.

Hazamentem, Kevikét sikeresen elaltattam éneklés és rajzfilmezés után. Remélem, nem hugyozik be. 

Enter the Endre

Most írom ezt a szart, és a bátyámmal msn-ezek vagy mi. Ez a szarrágó rámutatott, hogy elírtam a bejegyzés címét. Igaza van, de ez már a v2.0 volt, eredetileg helyesen írtam, de ez a gyökér editor aláhúzta, ezért megpróbáltam hosszú í-vel is. Úgy is aláhúzta, de már leszartam. Érdekes, most a bejegyzés magára utal! Mi lesz itt! Furcsa hurok, mondaná az a fasz Hofstadter.

Mondtam Bandinak, hogy pofa be bizonyos információk miatt, amiket fentebb olvasott, és csak 4-en vannak, akik ezt tudják. "A Rövidéletűek", mondja. Frappáns fasz. De rábaszott, nem volt a postán a levél, inkább kajáltatott volna minket.

Most javítgatja a pátyi telek adásvételijét, magyarán még meg sem vették! Próbáltam lebeszélni őket, ne járjanak úgy, mint a fater, aki majdnem beledöglött, pedig az csak Budafok volt.

OFF

Hopp, Kevi felsírt!

ON

Aszongya: ő adja a pénzt, és Zsanett lesz a tulaj. Dezsavű, nálunk is én állom a cehhet, és nicsak, ki csövezik? Én.

Laci barátom szerint a dezsavű egy olyan dolog, amikor úgy érezzük, hogy valami már megtörtént velünk, valamit már láttunk egyszer. Viszont a vüzsade az az érzés, amikor tudjuk, hogy sohasem láttuk, és kurvára nem is érdekel.

QED

komment

süti beállítások módosítása